Viime maanantai lukeutuu yhdeksi elämäni parhaista ja hauskimmista päivistä. Minulle oli järjestetty yllätysvauvajuhlat! Minut saatiin pidettyä täysin pimennossa juhliin asti, joten tulivat täytenä yllätyksenä, mikä oli aivan loistavaa. :) Parasta kaikessa oli se, että paikalle oli saatu melkeinpä kaikki minulle rakkaimmat ihmiset, vaikka he kaikki eivät toisiaan entuudestaan tunteneetkaan. Juhla oli varmasti vaatinut suunnittelua ja organisointia ehkä melko paljonkin, ja kiitän siitä kaikkia juhlaan osallistuneita valtavasti, koska he tekivät juhlasta niin onnistuneen ja ihanan! Sillä hetkellä kun tajusin mistä koko touhussa oli kyse, en voinut kuin ajatella että onpas minulla sitten ihanat ja maailman parhaat ystävät ja perhe. :)

Ja tässä sitten juhlien satoa, eli lahjat, jotka olivat myös tosi ihania! (Kyllä, Kaikki oli Ihanaa. ;) )

Lahjoiksi sain siis Pikkuiselle ihanan mekon, kertakäyttöisiä tuttipullopusseja ja pullon, kantoliinan, Vauvahieronta-kirjan, Pipari Sutran ja viimeisenä muttei vähäisimpänä vaippakakun! :D (Myös kissamme Manu oli kiinnostunut lahjoista, erityisesti vaippakakku kiehtoi) Kaikki lahjat olivat juuri oikeanlaisia, ja erityisesti tuo kantoliina innostaa juuri tällä hetkellä, olen jo opetellut käyttämäänkin sitä, mutta iso maha on vielä hieman edessä, ja luulen että tarvitsen myös hieman ammattilaisen apua ennen kuin osaan sitä täydellisesti käyttää. :)

Juhlissa oli tietysti myös aivan täydelliset tarjoilut. Ystäväni Ulla oli tehnyt juuri juhlaan sopivan kakun, josta minulla itselläni ei ole kuvia, mutta sitä pääsee ihailemaan tästä. Kakun lisäksi oli monenlaista suolaista ja makeaa tarjottavaa, mikä tietenkin sopi minulle todella hyvin, kun ottaa huomioon että suurimpia nautintojani tällä hetkellä on syöminen. ;)

 

Parasta koko päivässä oli kuitenkin vietttää aikaa kaikkien rakkaiden ystävien kanssa. <3